Vakantie september 2007(2)

Dag 2

’s Morgens vroeg opgestaan en verse croissantjes gehaald. Lekker buiten ontbeten en rustig van onze koffie genoten
Vertrokken naar Fréjus om daar over de markt te wandelen en info gehaald over de omgeving en treinreizen naar Italië.
’s Middags naar t strand waar we allebei lekker verkleurd zijn (nu nog rood maar dat wordt wel een zomers kleurtje)
Terug op de camping douchen, koffie drinken en even de omgeving van de camping verkennen.

Dag 3

Vandaag niet al te veel gedaan, ’s morgens vroeg opgestaan, rond half 6 en koffie gedronken, rond 8en gegeten en op het gemak naar het dorp gewandeld, daar wat rondgekeken, op een terrasje koffie gedronken, zonnebrand factor 50 gekocht en weer naar de camping gewandeld.
’s Middags boodschappen gedaan in Fréjus  en naar t zwembad om even af te koelen, de rest van de dag lekker genikst.

Dag 4

’s Morgens vroeg opgestaan omdat we via de corniche richting Cannes wilden gaan.
Is een mooie route om te rijden, alleen als chauffeur zie je er weinig van, op verschillende plaatsen gestopt om foto’s te maken van de schitterende uitzichten, zowel van de zee als van de bergen.
Geheel onverwacht zijn we in Cannes beland en hebben daar de middag doorgebracht.
Veel te zien en te beleven in Cannes, alleen viel het aantal hele dure auto’s ons een beetje tegen. Langs de boulevard een stokbroodje gekocht en lekker opgepeuzeld terwijl we genoten van het uitzicht op zee en de zon.
Eenmaal terug bij de parkeerplaats schrokken we wel een beetje van het parkeergeld, bijna 12 euro voor ruim 4 uurtjes, maar och, we hebben er ook wat voor terug gekregen.
De terugweg ging over de RN7, oftewel de ene haarspeldbocht na de andere en bergje op en af. Helaas hier geen mogelijkheid gehad om foto’s te maken.
Terug op de camping nog even het zwembad in gedoken en later een heerlijk stukje lamsvlees gegrild en gegeten met gebakken aardappeltjes en tomaat, ui en paprika.

0 gedachten aan “Vakantie september 2007(2)”

1. Ziet er weer erg mooi uit. Die straatjes en huizen zijn altijd de moeite waard om te bekijken..Ik hou daar wel van. In Ierland hebben we ook (te) veel moois gezien.

Juist daarom zoveel foto’s gemaakt.

2. Het ziet er schilderachtig uit en ik krijg een echt vakantiegevoel als ik je log lees. Blijf genieten.
    Gr 10

Genieten doe ik nog steeds, en wil jullie graag laten meegenieten